Går du op i at pleje din hud og vil give den noget af det bedste på markedet, så kan du roligt se nærmere på Clinique. Det populære hudpleje brand har mange års erfaring inden for forskning af både hud- og hudpleje. Du vil derfor med garanti kunne finde netop de produkter, som passer til dine ønsker og behov.
Mild og skånsom hudpleje
Clinique lancerede deres første hudplejeprodukter tilbage i 1968, som blev udviklet af hudlæger. Siden da har brandet udviklet mange produkter, så der den dag i dag, er noget for enhver smag og hudtype. Om du har fedtet hud, tør hud, moden hud, kombineret eller pigmentforandringer, så kan vi garantere, at du finder den serie eller række produkter, som kan afhjælpe netop det problem eller de ønsker, som du måtte have til din hudpleje. Foruden at kunne tilbyde en lang række produkter til forskellige behov, så kan Clinique også tilbyde produkter, som er skånsomme for huden, men som ikke går på kompromis med kvaliteten eller effektiviteten. Brandet tager nemlig afstand fra alle ingredienser, som på nogen måde kan skabe irritation eller allergi. Alle produkter er derfor udviklet uden ingredienser, som kan have en negativ effekt på huden. Derudover gennemgår alle Cliniques produkter en række tests for at sikre dig det allerbedste produkt. Eksempelvis gennemgår produkterne test inden for føletest, øjenlægetest, kliniske tests og brugersikkerhed.
Clinique Moisture Surge
Blandt Cliniques mange produktserier så er Clinique Moisture Surge ideel til dig, som mangler fugt i huden. Den næringsrige serie indeholder aktive ingredienser, som slukker hudens tørst og tilfører den optimal pleje i op til 24 timer. Nogle af produkterne fra serien indeholder hyaluronsyre og aloe-vera vand, der begge er ekstremt effektive fugtkilder. Oplev en blød og hydreret hud efter brug, som både føles fyldigere, opfrisket og fugtmættet.
Miljøvenlig hudpleje
Udover at rumme en stor omtanke for huden, så tænker Clinique også bæredygtighed ind i deres virksomhed. Brandet har eksempelvis sat sig et mål, som går på at de inden år 2020 skal reducere deres nettoudledning af CO2 til nul. Dette signalerer en stor bevidsthed fra brandet side i henhold til miljøet, som de ønsker at værne om.