Du vil modtage en mail når denne vare er tilbage på lager.
Du vil ikke længere få en mail når produktet er tilbage på lager.
Når du laver en bestilling hos Luxplus, indgår du en købsaftale med Luxplus ApS, Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø, Danmark.
Når du handler hos Luxplus kan du købe til to forskellige priser: Medlemspris og normalpris.
Priserne er dagspriser og er oplyst inkl. moms. Når du handler på luxplus.dk indgås aftaler på dansk. Vær opmærksom på, at der kan være begrænsninger på antallet af produkter, du kan købe. Videresalg af produkter købt hos Luxplus er ikke tilladt. Mistanke om videresalg kan betyde, at dit medlemskab af Luxplus bliver annulleret.
Ønsker du ikke at være medlem, kan du vælge at købe dine varer til normalpris. I så fald vil du ikke få tilføjet et medlemskab ved betalingsprocessen.
Accepterer du vores handelsbetingelser, bekræfter du samtidigt, at du ved køb af håndkøbslægemidler er fyldt 15 år. Hvis du køber produkter som indeholder acetylsalicylsyre, ibuprofen og/eller paracetamol gælder en aldersgrænse på minimum 18 år.
Hvis du har oprettet et køb og ønsker at annullere din bestilling, så skal du logge ind med din mail og dit kodeord under login-ikonet oppe i højre hjørne. Herefter skal du klikke på “Mine Ordrer". Under "Mine Ordrer" skal du klikke på info-knappen til højre for den ordre, du ønsker at annullere og herefter klikke på "Annuller ordre". Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at håndtere ordren.
Alle betalinger gennemføres teknisk med Nets og Teller som kortindløsere, samt MobilePay. På luxplus.dk kan der betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, MobilePay og Klarna. Alle betalings- og kortgebyrer er indeholdt i prisen og afholdes således af Luxplus ApS. Betaling for medlemskab samt varer på Luxplus ApS kan kun ske med betalingskort. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Luxplus eller når dit medlemskab påbegyndes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du handler hos Luxplus, har du ekstraordinært 90 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og dermed returnere varen til os. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 90 dage efter modtagelsen af varen.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular, som du kan downloade her.
Fortrydelsesretten løber fra dagen efter, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.
· Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt
· Fødevarer
· Håndkøbsmedicin
· Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. F.eks. helsekostprodukter, kosmetik, parfumer, hudplejeprodukter mv. Udtrykket ”forsegling” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet
· Du bryder plomberingen på el-artikler
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Varer uden forsegling, som er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Du må derfor ikke bryde forseglingen for at prøve produktet, da det ikke er tilladt at tage produktet i brug for efterfølgende at returnere det.
Fortrydelsesretten kan kun benyttes såfremt varen returneres i en sådan stand at den kan sælges igen.
Fortrydelsesretten løber fra dagen efter, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis folie/plombering brydes på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. F.eks. fødevarer, håndkøbsmedicin, helsekostprodukter, kosmetik mv. Udtrykket ”folie/plombering” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet.
Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, bedes du kontakte os inden for 90 dage via kontaktformularen øverst i højre hjørne. I din henvendelse skal du vedhæfte billeder af de varer, du ønsker at returnere samt oplyse dit ordrenummer.
Efterfølgende vil du modtage instruktioner vedrørende returneringen.
Du skal i din returpakke vedlægge din ordrebekræftelse eller en note med dit navn, ordrenummer og e-mailadresse.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes derfor gemme postkvittering samt track and trace nummer.
Tilbagebetalingen af din retur vil blive behandlet, når vi har modtaget billedet af varerne samt track and trace-nummeret for returpakken.
Bemærk: Varen skal være i ubrudt emballage og returneres i samme stand, som ved modtagelsen og den skal være i sådan en stand, at vi uden problemer kan sælge varen som ny. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.
Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning. Hvis der fx fulgte en make-up fjerner med købet af en mascara, uden at dette kostede ekstra, skal begge dele returneres.
Hvis en pakke returneres pga. afvisning af modtagelse eller manglende afhentning i pakkeshop, er det dit ansvar at kontakte os, da vi ikke automatisk informeres om dette.
I disse tilfælde opkræver vi et returgebyr på 29 DKK, som fratrækkes det beløb, der skal refunderes.
Luxplus ApS yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.
Opdager du en fejl eller en mangel ved en vare, der er købt på luxplus.dk, skal du hurtigst muligt eller senest to måneder efter at have opdaget manglen, rette henvendelse til os på luxplus.dk, hvorefter vi vil håndtere din reklamation.
Priserne på Luxplus.dk er dagspriser, og vi forbeholder os retten til at ændre priser og informationer på siden til enhver tid uden varsel. Både faktuelle og prisoplysninger er oplyst med forbehold for korrekturfejl, forkert angivet beskrivelse og tekniske specifikationer. Vi bestræber os på at give så nøjagtige oplysninger som muligt på Luxplus.dk, men i tilfælde af problemer påtager vi os ikke ansvar for eventuelle fejl, omkostninger eller tab forårsaget af forkerte oplysninger på siden eller ved forkert brug.
Der tages forbehold for tastefejl/prisfejl samt udsolgte varer.
Endvidere tages der forbehold for forkerte oplyste priser på annoncesider på nettet. Annonce sider skaber vores produkt-priser med forsinkelser og kan derfor ikke altid være retvisende. Eksempler på annoncesider: Pricerunner og affiliate bannere samt sociale medier såsom Facebook, Instagram mv.
Priser og andre oplysninger i annoncer er ikke bindende. Det betyder, at du kan se et tilbud på en vare på en annonceside på nettet, men at det senere viser sig, at varen er dyrere end annonceret. Hvis du møder en fejl / forkert pris i en trykt annonce eller annoncesider, vil den forkerte pris ikke være bindende. jf. Forbrug.dk
Alle vores produkter bestilles direkte fra de største leverandører med garanti for ægthed i EU. På grund af dette kan udseendet af nogle produkter variere, have et andet sprog eller afvige i farve. Vi tager forbehold for afvigelser i den samlede pris, der skyldes afrunding af de enkelte priser.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til kundeservice på vores kontaktformular. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, hvis betingelserne herfor er opfyldt.
Center for Klageløsnings adresse:
Center for Klageløsning,
Nævnenes Hus,
Toldboden 2,
8800 Viborg,
naevneneshus.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her ec.europa.eu/odr
Luxplus ApS CVR: 25090705
Adresse: Teglværksgade 37, 1,
2100 København Ø
Etableringsår: 2013
Senest opdateret d. 19.09.2023
Vores medlemspriser er meget lavere end normalprisen. Køb til medlemspris, så opretter vi automatisk et medlemskab. Første måned er gratis, herefter koster det 89,-/md. . og kan opsiges til udgangen af en medlemsperiode. Læs mere
Vores medlemspriser ER meget lavere end normalprisen. Vi køber nemlig et stort udvalg af produkter med ægthedsgaranti direkte fra de største leverandører - så vores medlemmer kan få dem billigt.
Vil du også sige farvel til overpriser? Køb til medlemspris, så opretter vi automatisk et medlemskab med din første ordre.
Prisen for medlemsskabet er kun 89,-/md og fortsætter automatisk til det opsiges - til udgangen af en medlemsperiode. Første måned er gratis. Læs mere
En fast ordre er en bestilling af produkter, der automatisk bliver leveret til dig med en måneds mellemrum. På den måde kan du undgå at løbe tør for produkter, du bruger ofte. Og du slipper for bøvlet med at huske at få bestilt.
Første gang du laver en fast ordre, er det en helt normal bestilling. Så start med at lægge i varer i kurven – præcis som når du laver en helt normal bestilling fra Luxplus. Når du klikker på kurven, har du mulighed for at sætte flueben ved de produkter i bestillingen, du gerne vil have leveret fast fremover.
Vi leverer alle produkter i kurven til dig med det samme – men vi opretter også en fast ordre, der bliver leveret det tidspunkt på måneden, du vælger, fra måneden efter oprettelsen.
Eksempel: Du foretager en bestilling den 3. juli og opretter samtidigt en fast ordre, til levering midt i måneden. I dette tilfælde modtager du din første faste ordre midt i august måned.
OBS! Ikke alle produkter er tilgængelige for fast ordre – men vi prøver at gøre det muligt for så mange som muligt.
Du vælger selv, om din faste ordre fremover skal leveres i starten, i midten eller i slutningen af måneden. Den præcise dato i måneden kan variere – men vi sørger naturligvis for at give dig besked nogle dage inden, så du har mulighed for at stoppe den planlagte levering, hvis det ikke passer så godt.
Hvis du ønsker at tilføje produkter til din faste ordre, kan du gøre det i forbindelse med en almindelig bestilling fra Luxplus. Sæt kryds ved de produkter, du ønsker, skal indgå i din faste ordre.
Hvis du ønsker at ændre, hvornår på måneden du modtager din faste ordre, kan du gøre det på siden ”Mine faste ordrer” under ”Mine ordrer” på din profil.
Gå ind på ”Mine faste ordrer” under ”Mine ordrer” på din profil og klik dig ind på ordren ved at trykke på det lille ”i”. Her har du mulighed for at annullere eller helt stoppe din faste ordre.
Hvis vi ikke længere har et produkt i din faste ordre på lager – eller prisen ændrer sig markant, sender vi dig en mail om at du skal godkende den næste levering af ordren. Hvis der ikke er ændringer, sender vi den automatisk – men giver dig besked nogle dage inden, hvis du alligevel vil stoppe den planlagte levering af din faste ordre.