Tilføjet som favorit
Fjernet som favorit

KUNDESERVICE

Tlf. 78 75 40 55
Hverdage fra 12:30-15:00
Besvares indenfor 24 timer i hverdagen
Er der virkelig fri fragt?
Ja, du får altid fri fragt ved levering til døren, pakkeshop, posthus eller pakkeboks – uanset hvor meget du køber for. Vi tilbyder hjemme og pakkeshop-levering i samarbejde med DAO og levering til posthus eller pakkeboks med PostNord.
Hvordan fungerer Luxplus medlemskabet?
Luxplus er et unikt koncept med mange fordele. Som medlem sparer du op til 80% på over 5000 produkter, og du får adgang til at handle alt fra eksklusive brands til kendte dagligdagsprodukter. På en gennemsnitlig ordre kan du spare over 300 kr. og prisen for medlemskabet er derfor hurtigt tjent ind igen. Ved at vælge Luxplus medlemspriser, opretter du automatisk et medlemskab med din første ordre. Den første måned er gratis, og herefter fornyes medlemskabet automatisk med en månedlig pris på 89 kr. Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at logge ind oppe i højre hjørne af sitet. Når du er logget ind, kan du også se status på dit medlemskab, dine optjente BonusCash og finde oplysninger omkring alle dine ordrer.
Hvad er BonusCash?
Når du handler på Luxplus optjener du samtidigt BonusCash. Mængden af BonusCash afhænger af hvilke produkter du køber. Dine optjente BonusCash bliver automatisk fratrukket din næste ordre. Har du optjent 50 BonusCash, får du dermed en rabat på 50 kr. på din næste ordre.
Vil du se hvor mange BonusCash du har optjent, skal du blot logge ind på din medlemsprofil.
Er produkterne ægte?
Alle produkter kommer direkte fra de største leverandører i EU og kvalitetstjekkes inden de sendes til dig. Vi kan derfor give dig 100% garanti for ægthed på alle mærkevarer.
Skulle et produkt alligevel ikke leve op til dine forventninger, giver vi dig altid 30 dages returret – uden forbehold!
Hvordan kan I være så billige?
Vi køber alle produkter direkte hos vores europæiske leverandører, og opbevarer dem på vores eget lager. På denne måde undgår vi fordyrende mellemled som normalt tillægger produktprisen et ekstra gebyr.
Vores erfarne indkøbere skaber unikke aftaler med de største distributører i EU, og ved hjælp af deres forhandling og indkøb af ekstra store varepartier, kan vi presse priserne så langt ned som muligt.
Hvor langt er min ordre?
Du modtager automatisk en mail fra DAO eller PostNord når din pakke er klar til afhentning. Har du indtastet dit mobilnummer under bestilling, vil du også modtage en SMS.
I din afsendelsesbekræftelse fra Luxplus kan du se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Du kan indtaste dette nummer og se status på din pakke hos DAO via dette link: http://www.dao.as/#trackandtrace og via PostNord på dette link: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx Vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer før din ordre bliver registreret hos DAO eller PostNord og du kan se oplysninger omkring denne.
Hvornår kommer udsolgte varer på lager?
Der kommer hele tiden udsolgte varer på lager igen. For at sikre vores medlemmer de bedste priser på markedet, køber vi dog kun udsolgte produkter ind igen, hvis vi kan garantere at kunne sælge disse til den samme lave pris.
I nogle tilfælde kan der derfor gå uger/måneder før bestemte produkter kommer på lager igen.
Du kan indtaste din mail under det udsolgte produkt og få tilsendt en besked så snart produktet er på lager igen.
Se hvilke produkter der er på vej på lager her: https://www.luxplus.dk/nye-varer-paa-vej-paa-lager
Hvordan logger jeg ind på Luxplus? Glemt kodeord?
Er du medlem af Luxplus kan du altid logge ind oppe i højre hjørne af Luxplus sitet. Her skal du indtaste din emailadresse og det kodeord du selv har lavet.
Som medlem er det vigtigt at du logger ind, inden du handler på Luxplus.
Kan du ikke længere huske dit kodeord, kan du klikke på Glemt dit kodeord? og få tilsendt et link til at lave et nyt kodeord.
Er du endnu ikke medlem, opretter du automatisk et medlemskab ved at gennemføre et køb og indtaste dine oplysninger under købsprocessen.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Ønsker du at returnere et produkt, skal du blot sende det til adressen:

Luxplus
Teglværksgade 37 - 1
2100 København Ø

Du skal vedlægge dit navn, mail og ordrenummer i pakken.
Når vi modtager din pakke, kigger vi på sagen. Du kan også læse mere om returnering nederst på siden under punktet: Betingelser.
Jeg har problemer med at gennemføre min ordre.
Vi beklager meget hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.
Husk at du skal starte med at logge ind oppe i højre hjørne, hvis du allerede er medlem. Ellers vil systemet skrive at din e-mailadresse allerede er brugt.
Hvis du prøver at bestille fra en mobiltelefon eller tablet, kan det sommetider hjælpe at skifte over til en computer eller et andet device.
Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at skrive til os på mailen: [email protected] eller ringe til: 78 75 40 55 (Hverdage 12.30-15.00), så kan vi sammen løse problemet.
Er det muligt at købe/afhente varerne på jeres adresse?
Dette er desværre ikke muligt, da vi ikke har kontor og lager på samme sted. Varerne på Luxplus.dk kan kun bestilles over nettet og varerne vil herefter blive leveret til det valgte sted med DAO eller PostNord.
Jeg har et andet spørgsmål.
Du er altid meget velkommen til at sende dit spørgsmål til [email protected]
Vi sidder klar til at hjælpe dig, og besvarer mails inden for 24 timer i hverdagene.
Du kan også ringe til tlf.: 78 75 40 55 (Hverdage fra 12.30-15.00) eller skrive til os via vores chatfunktion på hjemmesiden.
Luxplus anvender cookies og 3. parts cookies til bl.a. at huske dine indstillinger og give dig en bedre brugeroplevelse.
OK