Kun for medlemmer:
Spar på alt
Altid gratis fragt
Spar ekstra med BonusCash
Kun for medlemmer:
Spar på alt
Altid gratis fragt
Spar ekstra med BonusCash

KUNDESERVICE

Levering

Medlemskab

Kontakt os

Ordre og betaling

BonusCash

Om Luxplus

Returnering og reklamation

Oftest stillede spørgsmål

Levering

Du kan følge og spore dine ordre på din ordreoversigt her.

I mailen med din afsendelsesbekræftelse finder du et tracking link. Linket tager dig direkte til distributørens side der indeholder information angående din levering.

Det kan tage op til 24 timer (man-fre) inden sporingen opdateres fra tidspunktet du modtog din afsendelsesbekræftelse.

Du kan følge og spore dine ordre på din ordreoversigt her.

Du modtager automatisk en mail fra DAO, Bring eller PostNord når din pakke er klar til afhentning. Har du indtastet dit mobilnummer under bestilling, vil du også modtage en SMS.
I din afsendelsesbekræftelse fra Luxplus kan du se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Du kan indtaste dette nummer og se status på din pakke hos DAO via dette link: http://www.dao.as/#trackandtrace Via Bring på dette link: https://tracking.bring.dk/tracking/ og via PostNord på dette link: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx Vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer før din ordre bliver registreret hos DAO, Bring eller PostNord og du kan se oplysninger omkring denne.

Ja, du får som medlem altid fri fragt ved levering til døren, pakkeshop, posthus eller pakkeboks – uanset hvor meget du køber for. Vi tilbyder hjemme og pakkeshop-levering i samarbejde med DAO og levering til posthus eller pakkeboks med Bring og PostNord.
For ikke-medlemmer er fragtprisen 59 kr.

Den forventede leveringstid er 1-2 hverdage, fra distributøren modtager din pakke.

Du kan vælge at få din pakke leveret med DAO, Bring, Instabox GLS og Burd.

DAO:
Du kan vælge at få din pakke leveret til Dao Pakkeshop eller med Dao hjemmelevering. Pakker sendt med Dao vil blive sendt ud alle hverdage med 1-2 hverdages levering.  
DAO Hjemmelevering vil i langt de fleste tilfælde kunne levere pakken direkte ved din dør, tidligt om morgenen. Hvis der opstår problemer med adgang, eller hvis din pakke er for stor, så forbeholder DAO sig retten til, i stedet, at levere i nærmeste pakkeshop og give dig besked herom.
Hvis du har bestilt DAO hjemmelevering og pakken vejer over 3 kg eller hvis den måler over 55 x 120 cm, vil din pakke blive omdirigeret til Bring.
Hvis du har bestilt DAO pakkeshop og pakken vejer over 10 kg, vil din pakke også blive omdirigeret til Bring.

Instabox / Instabox Home:
Du kan med Instabox selv vælge om du ønsker hjemmelevering mellem 16:00-22:00 eller om du ønsker din pakke leveret til en udvalgt pakkeboks.

Din pakke ligger i pakkeboksen i 3 dage – weekenddage regnes som halve dage og hverdage regnes som hele dage. Hvis pakken ikke afhentes inden da, sendes pakken til Instabox’ terminal og du har mulighed for at booke en ny leverance. Pakken ligger på terminalen i 10 dage og går derefter retur til os.

Såfremt du har valgt hjemmelevering men ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt tages pakken retur til Instabox lager hvor den vil ligge i 10 dage inden den returneres. I dette tidsrum har du mulighed for at booke en ny hjemmelevering med Instabox.

GLS:
Du kan vælge at få din pakke leveret til GLS Pakkeshop, GLS hjemmelevering og GLS erhvervslevering.
Levering til en GLS Pakkeshop er gratis.
GLS hjemmelevering er gratis for medlemmer ved køb over 399 kr. 
GLS erhvervslevering er gratis for medlemmer ved køb over 149 kr.

Burd Delivery aftenlevering:
Du kan vælge at få din ordre leveret med Burd Delivery. Servicen tilbydes mandag-fredag til udvalgte postnumre.

Din levering bringes ud i tidsrummet 18:00-22:00. Du modtager en SMS fra BURD Delivery med et forventet leveringstidspunkt (+/- 30 min).
Der vil være mulighed for levering samme dag hvis du bestiller inden 08:30.

Fragten koster 19 kr. hvis du handler som medlem og 39 kr. hvis du handler til vores normalpris eller gæstepris.

Burd Deliverys leveringer er 100 % klimakompenserede.



Dette er desværre ikke muligt, da vi ikke har kontor og lager på samme sted. Varerne på Luxplus.dk kan kun bestilles over nettet og varerne vil herefter blive leveret til det valgte sted med DAO, Bring eller PostNord.

DAO Hjemmelevering vil i langt de fleste tilfælde kunne levere pakken direkte ved din dør, tidligt om morgenen. Hvis der opstår problemer med adgang, eller hvis din pakke er for stor, så forbeholder DAO sig retten til, istedet, at levere i nærmeste pakkeshop og give dig besked herom.
Det vil sige at hvis døren er låst, hvis pakken er for stor eller hvis det pågældende bud ikke føler at det er forsvarligt af en eller anden grund at levere pakken på adressen tager de den med til udlevering i en pakkeshop. Der kan være mange grunde til at et bud ikke føler at det er forsvarligt at efterlade en pakke uden opsyn på adressen, så som: personer i nærheden der er vågne eller dårligt vejr.
DAO leverer pakker oftest om natten, så hvis en pakke bliver omdirigeret er den der oftest allerede om morgenen når pakkeshoppen åbner.

Når du handler på Luxplus.dk er det ikke muligt at få pakke leveret til andre lande end Danmark
 

Når du har modtaget pakken, er det vigtigt, at du med det samme kontrollerer at ingen af varerne har lidt skade under transporten. Ifølge de vedtagende regler i den danske fragtbranche skal du nemlig senest 7 dage efter modtagelse af pakken indgive en klage for at være erstatningsberettiget. Du skal også kontrollere, at varerne, du har modtaget, stemmer overens med det, der står i din ordrebekræftelse.

Hvis du allerede på selve pakken kan se, at der er skader, eller pakken er lukket med pakketape fra fragtfirmaet, anbefaler vi, at du helt nægter at modtage pakken. Så snart pakken er kommet retur til os, kan vi afsende en ny pakke.

Opdager du først, når du har modtaget pakken, at en vare har lidt skade under transporten eller det, du har modtaget, ikke stemmer overens med det bestilte, skal du med det samme kontakte os. Du skal kort beskrive fejlen og medsende billeder af indhold og pakke fra flere vinkler. På mindst ét af billedene skal pakkelabelen være synlig. Du må aldrig bortskaffe dele af emballagen, da vores logistik team og fragtfirmaet skal have mulighed for at undersøge sagen.

Hvis du af forskellige årsager ikke var i stand til at afhente pakken til tiden, vil pakken blive returneret til os. Det er vigtigt, at du kontakter os på e-mail ([email protected]) og oplyser, at dette er sket.

Da pakken returneres til os, vil du blive opkrævet 29,- i returomkostninger. Det betyder, at vi refunderer det samlede beløb for ordren minus 29,- i BonusCash eller refunderer det til den oprindelige betalingsmetode.

Medlemskab

Luxplus er et unikt koncept med mange fordele. Er du medlem, køber du til en fast lav medlemspris, får gratis fragt på alle dine køb og optjener BonusCash, som du kan trække fra dit næste køb i kroner og øre. På en gennemsnitlig ordre kan du spare over 300 kr. og prisen for medlemskabet er derfor hurtigt tjent ind igen. Ved at vælge Luxplus medlemspriser, opretter du automatisk et medlemskab med din første ordre.

For at oprette et medlemskab hos os, skal du blot gennemføre din første ordre til medlemspris. Så bliver du automatisk oprettet som medlem.

Du kan opsige dit medlemskab her.

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af Luxplus, skal du blot logge ind på www.luxplus.dk med din mail og dit kodeord, og vælge "min konto" oppe i højre hjørne af siden. Derefter skal du klikke på "Mit medlemskab" hvorefter du kan opsige dit abonnement.
Du kan ikke opsige dit medlemskab ved at afvise eller tilbagekalde betalingen. Ved udbetalte og/eller forfaldne fakturaer, forbeholder Luxplus sig retten til at anvende samarbejdspartnere (dvs. inkassobureauer) til inddrivelse.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.

Vær opmærksom på, at du ikke kan opsige dit medlemskab ved at afvise betalingen. I så fald fortsætter dit medlemskab automatisk, og du vil også hæfte for de påløbende betalinger, indtil du opsiger dit medlemskab via hjemmesiden eller kundeservice.

Når du placerer en ny ordre på vores hjemmeside, bliver der automatisk lagt 89 kr. oveni din ordre.
De 89 kr. dækker over en måneds medlemskab og så snart ordren er gennemført er dit medlemskab igen aktivt.

Efter de første 24 timer (hvor abonnementet af tekniske årsager er låst) kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Abonnementet ophører herefter ved udgangen af den periode, der er betalt for.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.

Når du melder dig ind hos Luxplus, skal du bekræfte at du er over 18 år. Er du under 18 år skal indmeldelsen og abonnementet tegnes af en forælder. En aftale kan altid opsiges af en forælder, hvis den uanset betingelsen om at være over 18 år er indgået af et barn eller en person under 18 år.

Den månedlige betaling trækkes hver 30. dag fra den dato du har startet dit medlemskab.

Ønsker du ikke at være medlem, kan du vælge at købe dine varer til normalpris. I så fald vil du ikke få tilføjet et medlemskab ved betalingsprocessen.

Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxplus.dk, accepterer du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit abonnement. Den første måneds abonnement for medlemskab er gratis og overgår herefter til et løbende månedsabonnement til 89 kr. pr. Måned.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på luxplus.dk, under punktet “Mit Medlemskab”.

Din indmeldelse hos Luxplus er bindende fra det øjeblik, du bestiller din første ordre, og derved tager dit medlemskab i brug. Ved at vælge medlemspris frem for normalpris, accepterer du også oprettelsen af et medlemskab. Du er som medlem af Luxplus forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit abonnement/medlemskab på hjemmesiden eller ved at kontakte kundeservice.

Du er forpligtiget til at betale for the ydelser, du har haft adgang til. Dette beregnes proportionelt, baseret på den periode Luxplus har givet dig adgang til medlemsfordele. Det påhviler dig at bevise, du har anvendt din fortrydelsesret i tilfælde af tvivl.
Medlemmet er forpligtet til at betale for medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Luxplus har leveret medlemskabsydelserne.
Du kan altid læse mere om medlemskabet her: https://www.luxplus.dk/abonnementsbetingelser 

Kan du ikke længere huske dit kodeord, kan du klikke på ‘Glemt dit kodeord?’ og få tilsendt et link til at lave et nyt kodeord.

Du kan afmelde nyhedsbreve ved at følge linket i bunden af nyhedsbrevet der hedder 'afmeld nyhedsbrev'

Er du medlem af Luxplus kan du altid logge ind oppe i højre hjørne af Luxplus sitet. Her skal du indtaste din emailadresse og det kodeord du selv har lavet.
Som medlem er det vigtigt at du logger ind, inden du handler på Luxplus.
Kan du ikke længere huske dit kodeord, kan du klikke på Glemt dit kodeord? og få tilsendt et link til at lave et nyt kodeord.
Er du endnu ikke medlem, opretter du automatisk et medlemskab ved at gennemføre et køb og indtaste dine oplysninger under købsprocessen.
Hvis du stadigvæk oplever problemer med at logge ind så kontakt os endelig via kontaktformularen øverst i højre hjørne.

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Når du er oprettet som kunde hos luxplus.dk, så opbevares dit navn, din adresse, dit telefon nummer og din e-mail adresse i et elektronisk kundekartotek. Kun ansatte hos luxplus.dk kundeservice har adgang hertil.
Vi registrerer og videregiver disse personoplysninger med det formål at kunne levere de bestilte ordrer til dig. Personoplysningerne registreres hos Luxplus ApS. Vi opbevarer også personoplysninger i forbindelse med overholdelse af bogføringslovens regler, hvorefter regnskabsmateriale skal opbevares i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som materialet vedrører.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Vi sender kundeoplysninger krypteret.
Som kunde hos Luxplus ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og ret til indsigt i, hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen Dine rettigheder har du efter Persondataloven. For mere information eller henvendelse om indsigt sendes til Luxplus ApS via e-mail [email protected].
Den dataansvarlige på luxplus.dk er Luxplus ApS
Oplysninger afgivet til luxplus.dk sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

På Luxplus kan du vælge at betale for din ordre med Klarna Pay Later. Hvis denne betalingsmetode vælges, fornys medlemskabet gennem Klarna, og du vil modtage en faktura på medlemskabet. Fakturaen vil blive sendt til dig omkring 30 dage efter den er oprettet. Det betyder, at du kan modtage en faktura, efter du har opsagt dit medlemskab. Fakturaen oprettes altid ved fornyelse af en medlemsperiode. Hvis du har modtaget en ny faktura efter at dit medlemskab blev opsagt, er der i de fleste tilfælde tale om en faktura for en tidligere medlemsperiode, som er blevet fornyet inden du opsagde medlemskabet.

Er du i tvivl om hvilken medlemsperiode fakturaen vedrører, er du altid velkommen til at sende fakturaen som PDF til vores kundeservice.

Kontakt os

Skriv til os her.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelser indenfor 2-3 hverdage.

Du kan også ringe til os på tlf. 78 71 58 33. Telefonen er åben mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 09:30-11:30.

Telefonen er ikke åben på helligdage.

Telefonen er lukket d. 26/04-2024


Ordre og betaling

Desværre ikke.

Leveringsadressen som du angiver i kassen, kan ikke ændres efter du har gennemført bestillingen.

Hvis du har oprettet et køb og ønsker at annullere din bestilling, så skal du logge ind med din mail og dit kodeord under login-ikonet oppe i højre hjørne. Herefter skal du klikke på “Mine Ordrer". Under "Mine Ordrer" skal du klikke på info-knappen til højre for den ordre, du ønsker at annullere og herefter klikke på "Annuller ordre". Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at håndtere ordren.

Bemærk! Det er ikke muligt at annullere din ordre ved at sende os en e-mail da vi ikke kan nå at behandle henvendelsen inden ordren er pakket.

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter 24 timer, bedes du tjekke din spammappe samt andre mulige mapper, den måtte være endt i.
Vær opmærksom på, at du også kan se alle dine afgivne ordrer ved at logge ind på din Luxplus-konto og gå til 'Mine ordrer'.

Nej, det kan du desværre ikke. Du kan hverken tilføje et nyt eller fjerne et eksisterende produkt til din ordre efter placering af bestillingen, da vi ikke har mulighed for at trække flere penge på dit kort, end du har givet os lov til. Ønsker du at tilføje en vare, bliver du derfor nødt til at bestille den i en ny ordre.

Alle betalinger gennemføres teknisk med Nets og Teller som kortindløsere, samt MobilePay. På luxplus.dk kan der betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, MobilePay og Klarna. Alle betalings- og kortgebyrer er indeholdt i prisen og afholdes således af Luxplus ApS. Betaling for medlemskab samt varer på Luxplus ApS kan kun ske med betalingskort. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Luxplus eller når dit medlemskab påbegyndes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Nej, alle told- og importafgifter er inkluderet i totalprisen.

Vi beklager meget hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.
Husk at du skal starte med at logge ind oppe i højre hjørne, hvis du allerede er medlem. Ellers vil systemet skrive at din e-mailadresse allerede er brugt.
Hvis du prøver at bestille fra en mobiltelefon eller tablet, kan det sommetider hjælpe at skifte over til en computer eller et andet device.
Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at skrive til os på mailen [email protected] eller ringe til os på tlf. 78 71 58 33. Telefonen er åben mandag, tirsdag, torsdag og fredag kl. 09:30-11:30 samt onsdag kl. 12:30-14:30.

Hvis du har brug for en faktura på dit køb, kan du altid finde den på din Luxplus-konto ved at logge ind oppe i højre hjørne og gå til 'Mine ordrer'. Klik derefter på Informations-ikonet ud fra din ordre og tryk “Hent faktura”

BonusCash

BonusCash er noget man som medlem optjener på hver anden ordre og bruger på de resterende hver anden ordrer man laver. Mængden af BonusCash afhænger af hvilke produkter du køber. Dine optjente BonusCash bliver automatisk fratrukket din næste ordre. Har du optjent 50 BonusCash, får du dermed en rabat på 50 kr. på din næste ordre.
Dine BonusCash vil automatisk blive tildelt som en kontant rabat på din næste ordre i forholdet 1:1. F.eks. vil 90 BonusCash give dig en rabat på 90 DKK. Der kan ikke benyttes optjente BonusCash under din gratis prøveperiode.
Det er kun medlemmer af Luxplus som tildeles BonusCash.

For at se hvor mange BonusCash du har optjent, skal du blot logge ind på din medlemsprofil.

Der er ikke noget udløb på dine optjente BonusCash, sålænge du har et gyldigt medlemskab. Efter dit medlemskabs ophør, udløber dine BonusCash efter 30 dage. Indenfor de 30 dage vil du stadig kunne benytte dine BonusCash ved at genaktivere dit medlemskab. BonusCash kan ikke ombyttes til kontanter eller tildeles et andet medlem.

 

Dine optjente BonusCash er noget som helt automatisk bliver fratrukket din ordre.
Du kan dog først benytte dine optjente BonusCash, når du går ind i en betalende måned.

Vær opmærksom på, at når der benyttes Bonuscash ved et køb vil der være en egenbetaling på 19 kr.

Om Luxplus

Vi køber alle produkter direkte hos vores europæiske leverandører, og opbevarer dem på vores eget lager. På denne måde undgår vi fordyrende mellemled som normalt tillægger produktprisen et ekstra gebyr.
Vores erfarne indkøbere skaber unikke aftaler med de største distributører i EU, og ved hjælp af deres forhandling og indkøb af ekstra store varepartier, kan vi presse priserne så langt ned som muligt.

Der kommer hele tiden udsolgte varer på lager igen. For at sikre vores medlemmer de bedste priser på markedet, køber vi dog kun udsolgte produkter ind igen, hvis vi kan garantere at kunne sælge disse til den samme lave pris.
I nogle tilfælde kan der derfor gå uger/måneder før bestemte produkter kommer på lager igen.
Du kan indtaste din mail under det udsolgte produkt og få tilsendt en besked så snart produktet er på lager igen.

Se hvilke produkter der er på vej på lager her: https://www.luxplus.dk/nye-varer-paa-vej-paa-lager


Alle produkter kommer direkte fra de største leverandører i EU og kvalitetstjekkes inden de sendes til dig. Vi kan derfor give dig 100% garanti for ægthed på alle mærkevarer.
 

Returnering og reklamation

Når du handler hos Luxplus, har du ekstraordinært 90 dages fortrydelsesret. Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, bedes du kontakte os inden for 90 dage via kontaktformularen. I din henvendelse skal du vedhæfte billeder af de varer, du ønsker at returnere samt oplyse dit ordrenummer.
Efterfølgende vil du modtage instruktioner vedrørende returneringen.

Du skal i din returpakke vedlægge din ordrebekræftelse eller en note med dit navn, ordrenummer og e-mailadresse.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes derfor gemme postkvittering samt track and trace nummer.

Tilbagebetalingen af din retur vil blive behandlet, når vi har modtaget billedet af varerne samt track and trace-nummeret for returpakken.

Returnering sker på købers regning.

For at vi kan acceptere din returnering, bedes du sikre at alle produkterne opfylder følgene krav:

  • Produktet er i samme stand, som ved modtagelse.
  • Produktet er i dets originale indpakning med intakte forseglinger og beskyttende klistermærker.
  • Produktet er ikke en hygiejneartikel, der ikke kan returneres af sundhedsmæssige og hygiejniske grunde (f.eks. fødevarerHåndkøbsmedicin m.m.)

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

Tilbagebetalingen af din retur vil blive behandlet, når vi har modtaget billedet af varerne samt modtaget track and trace-nummeret for returpakken. Beløbet bliver altid overført til det samme betalingsmetode, som du betalte med på købstidspunktet. Beløbet bliver altid overført til det samme betalingsmiddel, som du betalte med på købstidspunktet. Har du fx betalt med et betalingskort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet. Fragtudgifter refunderes kun ved reklamationer (defekte varer) og kun hvis reklamationen godkendes og produktet returneres ved brug af vores returlabel, som du finder her: https://return.coolrunner.dk/paidluxplus/DK

Luxplus ApS yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.

Opdager du en fejl eller en mangel ved en vare, der er købt på luxplus.dk, skal du hurtigst muligt eller senest to måneder efter at have opdaget manglen, rette henvendelse til os på luxplus.dk, hvorefter vi vil håndtere din reklamation.

Såfremt at vi skulle være kommet til at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os pr. mail [email protected] eller kontakte os via kontaktformularen øverst i højre hjørne. Du bedes tage et billede af det modtaget produkt, så vi hurtigst muligt kan finde frem til fejlen.

Vi er meget kede af at høre, at du har fået en allergisk reaktion på grund af et produkt, du har købt hos Luxplus.

Kontakt os venligst på [email protected] så vi kan finde en en løsning. Ydermere vil vi kontakte forhandleren og vi anbefaler udover det også at du også selv kontakter dem.

Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte til en anden vare. Ønsker du ikke at beholde varen, kan du sende den retur, og pengene for produktet vil blive refunderet til det kort, der blev anvendt ved bestilling. Herefter kan du placere en ny ordre.

Som kunde hos os, har du ret til at kunne returnere dine varer hvis du har fortrudt dit køb. Men desværre har vi opdaget en bekymrende adfærd hos visse kunder, der systematisk bestiller varer og returnerer næsten alt, hvilket både er dårligt for miljøet samt dyrt at håndtere. Det kan også handle om, at vi mistænker, at varer returneres efter at have været brugt, eller en anden form for bedrageri. Opdager vi denne form for adfærd, forbeholder vi os retten til afvise fremtidige ordre samt at opsige medlemskabet.


Oftest stillede spørgsmål

Luxplus er en beauty club og en online shop. Er du medlem, køber du til en fast lav medlemspris, får gratis fragt på alle dine køb og optjener BonusCash, som du kan trække fra dit næste køb i kroner og øre. Det koster 89 kr. om måneden at være medlem, så længe du har lyst til at være med.

Du kan følge og spore dine ordre på din ordreoversigt her.

Du modtager automatisk en mail fra DAO, Bring eller PostNord når din pakke er klar til afhentning. Har du indtastet dit mobilnummer under bestilling, vil du også modtage en SMS.
I din afsendelsesbekræftelse fra Luxplus kan du se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Du kan indtaste dette nummer og se status på din pakke hos DAO via dette link: http://www.dao.as/#trackandtrace Via Bring på dette link: https://tracking.bring.dk/tracking/ og via PostNord på dette link: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx Vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer før din ordre bliver registreret hos DAO, Bring eller PostNord og du kan se oplysninger omkring denne.

Du kan opsige dit medlemskab her.

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af Luxplus, skal du blot logge ind på www.luxplus.dk med din mail og dit kodeord, og vælge "min konto" oppe i højre hjørne af siden. Derefter skal du klikke på "Mit medlemskab" hvorefter du kan opsige dit abonnement.
Du kan ikke opsige dit medlemskab ved at afvise eller tilbagekalde betalingen. Ved udbetalte og/eller forfaldne fakturaer, forbeholder Luxplus sig retten til at anvende samarbejdspartnere (dvs. inkassobureauer) til inddrivelse.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.

Vær opmærksom på, at du ikke kan opsige dit medlemskab ved at afvise betalingen. I så fald fortsætter dit medlemskab automatisk, og du vil også hæfte for de påløbende betalinger, indtil du opsiger dit medlemskab via hjemmesiden eller kundeservice.

Du har handlet til vores medlemspris og er derfor blevet en del af vores medlemsklub.

Som vi skriver flere steder på vores hjemmeside, samt ved bestilling er de første 30 dage er gratis og herefter koster det 89 kr. om måneden.

Ønsker du ikke at være medlem af Luxplus, kan du opsige dit medlemskab vores din selvbetjeningsside.

På Luxplus kan du vælge at betale for din ordre med Klarna Pay Later. Hvis denne betalingsmetode vælges, fornys medlemskabet gennem Klarna, og du vil modtage en faktura på medlemskabet. Fakturaen vil blive sendt til dig omkring 30 dage efter den er oprettet. Det betyder, at du kan modtage en faktura, efter du har opsagt dit medlemskab. Fakturaen oprettes altid ved fornyelse af en medlemsperiode. Hvis du har modtaget en ny faktura efter at dit medlemskab blev opsagt, er der i de fleste tilfælde tale om en faktura for en tidligere medlemsperiode, som er blevet fornyet inden du opsagde medlemskabet.

Er du i tvivl om hvilken medlemsperiode fakturaen vedrører, er du altid velkommen til at sende fakturaen som PDF til vores kundeservice.

Nej, det er gratis at opsige sit Luxplus medlemskab. Hvis du dog har modtaget en opkræving betyder det, at du har benyttet dig af et eksternt firma til at opsige det. 

Luxplus samarbejder IKKE med tjenester, der tilbyder opsigelse af medlemskaber - fx bymetis.dk og xpendy.com. Anvender du en ekstern tjeneste til opsigelse af dit medlemskab, risikerer du at samme tjeneste pålægger dig et gebyr efterfølgende.

Ønsker du at opsige dit medlemskab, kan du gøre det nemt og gratis ved at følge dette link.

Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxplus.dk, accepterer du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit abonnement. Den første måneds abonnement for medlemskab er gratis og overgår herefter til et løbende månedsabonnement til 89 kr. pr. Måned.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på luxplus.dk, under punktet “Mit Medlemskab”.

Din indmeldelse hos Luxplus er bindende fra det øjeblik, du bestiller din første ordre, og derved tager dit medlemskab i brug. Ved at vælge medlemspris frem for normalpris, accepterer du også oprettelsen af et medlemskab. Du er som medlem af Luxplus forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit abonnement/medlemskab på hjemmesiden eller ved at kontakte kundeservice.

Du er forpligtiget til at betale for the ydelser, du har haft adgang til. Dette beregnes proportionelt, baseret på den periode Luxplus har givet dig adgang til medlemsfordele. Det påhviler dig at bevise, du har anvendt din fortrydelsesret i tilfælde af tvivl.
Medlemmet er forpligtet til at betale for medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Luxplus har leveret medlemskabsydelserne.
Du kan altid læse mere om medlemskabet her: https://www.luxplus.dk/abonnementsbetingelser 

Priserne på Luxplus.dk er dagspriser, og vi forbeholder os retten til at ændre priser og informationer på siden til enhver tid uden varsel. Både faktuelle og
 prisoplysninger er oplyst med forbehold for korrekturfejl, forkert angivet beskrivelse og tekniske specifikationer. Vi bestræber os på at give så nøjagtige oplysninger som muligt på Luxplus.dk, men i tilfælde af problemer påtager vi os ikke ansvar for eventuelle fejl, omkostninger eller tab forårsaget af forkerte oplysninger på siden eller ved forkert brug.
Alle vores produkter bestilles direkte fra de største leverandører med garanti for ægthed i EU. På grund af dette kan udseendet af nogle produkter variere,
 have et andet sprog eller afvige i farve. 

Den er god nok