KUNDESERVICE

Har du spørgsmål?
Måske kan du finde svar her på siden.
Skal vi hjælpe dig?
Tryk på "Kontakt os" øverst i højre hjørne for at chatte med os, eller send os en besked. Chatten er åben fra tirsdag-torsdag kl. 12.45-14.45. Du kan også ringe til os på tlf. 78 71 58 33 - hvis du indtaler en besked ringer vi tilbage til dig indenfor få timer indenfor normal åbningstid. Chat og telefon er midlertidigt lukket d. 1/6-23.
Er der virkelig fri fragt?
Ja, som medlem af Luxplus får du fri fragt med udvalgte leveringsmetoder.

For ikke-medlemmer er fragtprisen 59 kr.
Hvordan fungerer Luxplus medlemskabet?
Luxplus er et unikt koncept med mange fordele. Som medlem sparer du op til 80% på over 5000 produkter, og du får adgang til at handle alt fra eksklusive brands til kendte dagligdagsprodukter. På en gennemsnitlig ordre kan du spare over 300 kr. og prisen for medlemskabet er derfor hurtigt tjent ind igen. Ved at vælge Luxplus medlemspriser, opretter du automatisk et medlemskab med din første ordre. Den første måned er gratis, og herefter fornyes medlemskabet automatisk med en månedlig pris på 89 kr. Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at logge ind oppe i højre hjørne af sitet. Når du er logget ind, kan du også se status på dit medlemskab, dine optjente BonusCash og finde oplysninger omkring alle dine ordrer.
Hvad er BonusCash?
Når du handler på Luxplus optjener du samtidigt BonusCash. Mængden af BonusCash der optjenes afhænger af hvilke produkter du køber. Dine optjente BonusCash bliver automatisk fratrukket din næste ordre. Har du optjent 50 BonusCash, får du dermed en rabat på 50 kr. på din næste ordre.
Vil du se hvor mange BonusCash du har optjent, skal du blot logge ind på din medlemsprofil.

Bemærk venligst at der ikke kan benyttes BonusCash under din gratis prøveperiode.
Er produkterne ægte?
Alle produkter kommer direkte fra de største leverandører i EU og kvalitetstjekkes inden de sendes til dig. Vi kan derfor give dig 100% garanti for ægthed på alle mærkevarer.
Hvordan kan I være så billige?
Vi køber alle produkter direkte hos vores europæiske leverandører, og opbevarer dem på vores eget lager. På denne måde undgår vi fordyrende mellemled som normalt tillægger produktprisen et ekstra gebyr.
Vores erfarne indkøbere skaber unikke aftaler med de største distributører i EU, og ved hjælp af deres forhandling og indkøb af ekstra store varepartier, kan vi presse priserne så langt ned som muligt.
Hvor lang er jeres leveringstid?
Leveringstiden kan variere afhængigt at den valgte leveringsmetode.

Forventet leveringstid er 1-2 dage.
Hvornår kommer udsolgte varer på lager?
Der kommer hele tiden udsolgte varer på lager igen. For at sikre vores medlemmer de bedste priser på markedet, køber vi dog kun udsolgte produkter ind igen, hvis vi kan garantere at kunne sælge disse til den samme lave pris.
I nogle tilfælde kan der derfor gå uger/måneder før bestemte produkter kommer på lager igen.
Du kan indtaste din mail under det udsolgte produkt og få tilsendt en besked så snart produktet er på lager igen.
Se hvilke produkter der er på vej på lager her: https://www.luxplus.dk/nye-varer-paa-vej-paa-lager
Hvordan logger jeg ind på Luxplus? Glemt kodeord?
Er du medlem af Luxplus kan du altid logge ind oppe i højre hjørne af Luxplus sitet. Her skal du indtaste din emailadresse og det kodeord du selv har lavet.
Som medlem er det vigtigt at du logger ind, inden du handler på Luxplus.
Kan du ikke længere huske dit kodeord, kan du klikke på Glemt dit kodeord? og få tilsendt et link til at lave et nyt kodeord.
Er du endnu ikke medlem, opretter du automatisk et medlemskab ved at gennemføre et køb og indtaste dine oplysninger under købsprocessen.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvis du ønsker returnere en eller flere varer, skal du inden for 90 dage informere os om fortrydelsen/returneringen via kontaktformularen øverst i højre hjørne.

Varerne der ønskes returneret skal sendes til:

Luxplus
Teglværksgade 37, 1.sal
2100 København Ø
Att. Kundeservice

Du skal vedlægge dit navn, mail og ordrenummer i pakken.

Du kan downloade en returlabel her: https://return.coolrunner.dk/paidluxplus/DK

Returlabel koster 29 kr.

Varen skal være i ubrudt emballage og returneres i samme stand, som ved modtagelsen og den skal være i sådan en stand, at vi uden problemer kan sælge varen som ny.

Hvis varen ikke er i ovenstående stand, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

I tilfælde af afvist returnering kan vi sende varerne tilbage til din primære leveringsadresse på din regning til dækning af leveringsomkostninger.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling. Returnerer du varer med DAO, så tager Luxplus ikke ansvaret, hvis din pakke ikke dukker op hos os. DAO leverer nemlig ikke til erhvervsadresser.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes derfor gemme postkvittering samt track and trace nummer.
Jeg har problemer med at gennemføre min ordre.
Vi beklager meget hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.
Husk at du skal starte med at logge ind oppe i højre hjørne, hvis du allerede er medlem. Ellers vil systemet skrive at din e-mailadresse allerede er brugt.
Hvis du prøver at bestille fra en mobiltelefon eller tablet, kan det sommetider hjælpe at skifte over til en computer eller et andet device.
Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at skrive til os på mailen: [email protected]
Er det muligt at købe/afhente varerne på jeres adresse?
Dette er desværre ikke muligt, da vi ikke har kontor og lager på samme sted.
Jeg har et andet spørgsmål.
Du er altid meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen øverst i højre hjørne.

Vi sidder klar til at hjælpe dig, og bestræber os på at besvare mails inden for 48 timer i hverdage. Alternativt kan du ringe til os på tlf. 78 71 58 33.
Den er god nok